مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-13سياسي

تمامی فرودگاه های کشور باز است/ مسافران پیش از حرکت به سمت فرودگاه تماس بگیرند 


مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی است اما مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره 199 در سراسر کشور تماس بگیرند و از وضعیت پروازشان مطلع شوند.

- مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی است اما مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره 199 در سراسر کشور تماس بگیرند و از وضعیت پروازشان مطلع شوند.

علی اصغر باریکانی در گفت وگو با ایسنا گفت: تشخیص کافی بودن میزان دید و تصمیم گیری برای نشست و برخاست هواپیما از طریق سازمان هواپیمایی به عنوان نهاد حاکمیتی به ایرلاین ها واگذار شده است، اما در حال حاضر تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی و شرایط جوی، برای انجام پرواز در فرودگاه ها مساعد است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر تمامی شرایط برای نشست و برخاست پروازها در فرودگاه مهرآباد برقرار است؛ البته این شرایط برای زمان فعلی است و پروازهای بعدی را شرایط جوی تعیین می کند.

در عین حال با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، توصیه می شود مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره 199 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی فرودگاه های کشور باز است/ مسافران پیش از حرکت به سمت فرودگاه تماس بگیرند 

تمامی فرودگاه های کشور باز است/ مسافران پیش از حرکت به سمت فرودگاه تماس بگیرند