مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-13فرهنگي

نمره قابل قبول جشنواره فجر در اصفهان؟!


پرونده سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان، امروز دوشنبه (24 بهمن) با نمایش فیلم ‎های سینمایی «بعد از رفتن» و «غریب» در سینما فلسطین و «روایت ناتمام سیما» و «اتاقک گلی» در پردیس سینمایی ساحل بسته می شود.

- ایسنا/اصفهان پرونده سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان، امروز دوشنبه (24 بهمن) با نمایش فیلم ‎های سینمایی بعد از رفتن و غریب در سینما فلسطین و روایت ناتمام سیما و اتاقک گلی در پردیس سینمایی ساحل بسته می شود.

این دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر بیشترین تعداد کارگردان فیلم اولی و بیشترین فیلم حمایت شده توسط بخش دولتی را داشته است و حضور کارگردانان فیلم اولی که اکثراً فیلم ‎ های خوبی را روانه جشنواره کرده بودند، نویددهنده حضور نسل جدیدی در سینمای ایران است که ازاین رو می توان به حضور و فعالیت اثرگذار آن ها در سینما و ایجاد پیوند بیشتری میان جامعه و سینما امید داشت.

اکران 5 فیلم از فیلم سازان اصفهانی رضا دهقانی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه اصفهان نمره قابل قبولی در اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر کسب کرد، اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان ازلحاظ جذب و مخاطب و حضور مردم در سینما موفق بود؛ ضمن اینکه آنچه استان اصفهان را در جشنواره بین المللی فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قابل قبول جشنواره فجر در اصفهان؟!

نمره قابل قبول جشنواره فجر در اصفهان؟!