مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-13سياسي

پویش مطالعاتی «عصر مقاومت» تا پایان اسفند ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پویش مطالعاتی «عصر مقاومت» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی نسل جوان با ایثارگری و تلاش های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در زمان جنگ، - پویش مطالعاتی عصر مقاومت توسط مجموعه رسانه کتاب پنج و هفت از 12 بهمن آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پویش مطالعاتی عصر مقاومت با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی نسل جوان با ایثارگری و تلاش های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در زمان جنگ، به همت بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مرکز رسانه ی کتاب پنج و هفت از 12 بهمن آغاز شده است و تا پایان اسفند ادامه دارد.

این پویش با محوریت کتاب حاج جلال از انتشارات سوره مهر بوده که بر اساس خاطرات حاج جلال حاجی بابایی گردآوری و تنظیم شده است.

این کتاب یکی از فصیح ترین آثار از ادبیات جنگ مردمی و روستایی بوده که نویسنده آن کوشیده است تا با استفاده از خاطرات پدر دو شهید تصویری کوتاه و رسا از نحوه درگیری مردم عادی و روستانشین با دشمنان ایران در زمان جنگ و ایام دفاع مقدس را به تصویر بکشد.

علاقمندان برای شرکت در این پویش تا پایان اسفند فرصت دارند تا پس از مطالعه کتاب حاج جلال به پرسش های انتهایی کتاب پاسخ داده و جواب های خود را در قالب های تعیین شده از طریق پیامک برای دبیرخانه پویش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مطالعاتی «عصر مقاومت» تا پایان اسفند ادامه دارد

پویش مطالعاتی «عصر مقاومت» تا پایان اسفند ادامه دارد