مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:172023-02-13سياسي

چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در قم برگزار می شود


قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری از برگزاری چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در قم خبرداد و گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری آثار خود را به بخش ویژه این همایش ارسال کرده اند و سه اثر برگزیده و دو اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین امیررضا عابدینی نژاد قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری و دبیر علمی چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در نشست خبری که پیش از ظهرامروز در دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در مجموع 305 اثر در بخش عمومی و 15 اثر در بخش ویژه به دبیرخانه این همایش ارسال شد است.

وی افزود: در بخش ویژه که اعضای مجلس خبرگان رهبری آثار خود را به این بخش ارسال کرده اند، مجموعا سه اثر برگزیده و دو اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مراسم اختتامیه چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی پنجم اسفندماه با حضور اعضای هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در سالن همایش های دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار خواهد شد.

عابدینی نژاد افزود: در بخش عمومی یک کتاب برگزیده و 6 کتاب و یک پایان نامه شایسته تجلیل معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در قم برگزار می شود

چهارمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در قم برگزار می شود