مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-13اجتماعي

90 درصد راه های روستایی ملایر برف‎روبی شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: برف روبی 90 درصد راه های روستایی شهرستان انجام شده و 10 درصد باقیمانده با تلاش نیروهای راهداری در حال انجام است.

- هاشم اسکندریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش سنگین برف در ملایر همزمان با سراسر استان، اظهار کرد: از صبح روز گذشته تاکنون 5 هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر برف روبی و نمک پاشی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با اشاره به تلاش 55 نیروی راهداری با 33 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین گفت: هم اکنون عملیات برفروبی محورهای مواصلاتی در حال انجام است.

اسکندریان ادامه داد: عملیات برف روبی در قالب 5 اکیپ سیار در 5 باب راهدارخانه شامل راهدارخانه های یونس، مرکزی، زاغه، آورزمان و زنگنه در حال انجام است.

اسکندریان با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون 2 هزار و 700 تن ماسه و نمک پاشی انجام شده است، افزود: در حال حاضر همه راه های اصلی و فرعی سطح شهرستان باز و ترددها روان است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل بارش مستمر برف و حجم زیاد بارش ها، عملیات برف روبی راه های روستایی به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: از روز گذشته تاکنون عملیات برف روبی راه های 60 روستا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد راه های روستایی ملایر برف‎روبی شد

90 درصد راه های روستایی ملایر برف‎روبی شد