مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:542023-02-13سياسي

اجلاس بین المللی و منطقه ای وحدت اسلامی شمال کشور در گلستان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حسن بیارجمندی ظهر امروز در حاشیه بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان در گنبدکاووس اظهار کرد: صبح امروز دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به همراه همراهان وارد گلستان شد تا در دومین اجلاس بین المللی و منطقه ای وحدت اسلامی شمال کشور و همایش سراسری تقریب مذاهب اسلامی و تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب شرکت کند.

وی تصریح کرد: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در امامزاده یحیی بن زید(ع) یکی از نوادگان امام چهارم حضور یافته و این حرم عظیم الشان را زیارت کرد.

وی همچنین در گلزار شهدای انقلاب اسلامی و مزار شهدای مدافع حرم حاضر شده و با قرائت فاتحه با ارمان های این عزیزان تجدید میثاق کرد.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام شهریاری از دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان واقع در گنبدکاووس بازدید کرده و در جمع دانشجویان این دانشگاه حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.

بازدید از دانشگاه پیام نور و بازدید و دیدار با علما و طلاب اهل سنت حوزه علیمه محمدیه نگین شهر از دیگر برنامه های دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بود.

وی ادامه داد: در این بازدیدها قرار شد زمینی را فرمانداری از محل اراضی گنبدکاووس در اختیار دانشگاه مذاهب اسلامی قرار دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس بین المللی و منطقه ای وحدت اسلامی شمال کشور در گلستان برگزار می شود

اجلاس بین المللی و منطقه ای وحدت اسلامی شمال کشور در گلستان برگزار می شود