مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-13سياسي

دانشجویان شاهد در عرصه های علمی در جایگاه برتر قرار دارند


دانشجویان شاهد و ایثارگر نشان دادند در عرصه های علمی در جایگاهی برابر و حتی برتر قرار دارند.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر نشان دادند در عرصه های علمی در جایگاهی برابر و حتی برتر قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، دکتر معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی و دیگر مدیران دانشگاه و سازمان امور دانشجویان به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

داداش پور در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به خانواده های جانبازان و شهدا و فرزندان آن ها که در ذیل جایزه علمی سردار شهید سلیمانی قرار گرفته اند؛ گفت: با توجه به روند تحولی که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به وجود آمده و ادامه یافته است اکنون ما را در مسیر بزرگ تری قرار داده است تا بتوانیم افق گشایی بلند تری را در تمامی عرصه های مختلف داشته باشیم.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: اگر 44 سال گذشته انقلاب اسلامی را به دقت مرور کنیم، خواهیم دید که در دانشگاه ها حرکت های بزرگی رخ داده و تحول چشمگیری صورت پذیرفته است و در حوزه های مختلف حماسه آفرینی ها کرده اند به طوری که توانسته اند جایگاه ایران را در جهان ارتقا بخشند.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه اگر اکنون کشور ایران جزء 15 کشور برتر جهان در حوزه علمی است به دلیل نگرش و دوراندیشی و برنامه های راهبردی رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان شاهد در عرصه های علمی در جایگاه برتر قرار دارند

دانشجویان شاهد در عرصه های علمی در جایگاه برتر قرار دارند