مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-13اقتصادي

برابر هرگونه زمین خواری در مازندران مقاومت می کنیم


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که برابر هرگونه زمین خواری مقاومت می کنیم، گفت: با تمام توان از اراضی کشاورزی حفاظت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی ظهر دوشنبه در جلسه شورای کشاورزی استان با تاکید بر اینکه باید خودمان را برای تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان آماده کنیم، افزود: مدیران جهاد کشاورزی ظرفیت بسیار بزرگی هستند که به خوبی از این ظرفیت استفاده نشد و باید با هم افزایی و انسجام همه ارکان و اجزای سازمان برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در بخش کشاورزی تلاش کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: زنجیره کاملی از مدیران توانمند در جهاد کشاورزی مازندران وجود دارد و لازم است مدیران شأن و جایگاه خودشان را به خوبی درک کنند وغفلت یکی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها باعث شد بهترین مدیر امور اراضی کشور را از دست بدهیم و از نعمت خدمت رسانی این مدیر بی بهره شویم.

عنایتی افزود: هیچ مدیر و همکاری حق ندارد با ارباب رجوع برخورد نادرست داشته باشد و همه وظیفه داریم نهایت احترام و ادب را با مراجعه کنندگان داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خطاب به معاونین و مدیران سازمان تاکید کرد: هیچکس حق ندارد از زیر بار مسوولیت هایی که دارد شانه خالی کند و نباید در برابر مشکلات سر تسلیم فرود آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برابر هرگونه زمین خواری در مازندران مقاومت می کنیم

برابر هرگونه زمین خواری در مازندران مقاومت می کنیم