مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-13سياسي

علمای گلستان الگوهای تقریب مذاهب هستند


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه ایرانی عزیز مملو از اقوام و مذاهب مختلفی است که همواره توانسته اند وحدت چهل و چهار ساله خود را به رخ دشمنان بکشند، - گفت: خنثی شدن دسیسه های دشمنان نتیجه اتحاد اقوام و مذاهب این سرزمین است.

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری صبح امروز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه شهدای گرگان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین هدف سفر به گلستان برگزاری دومین کنفرانس بین المللی منطقه ای وحدت اسلامی در این استان است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی برگزاری همایش سراسری تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و ادامه داد: علمای استان گلستان همواره حامی تقریب و تفکر وحدت اسلامی بوده اند و قطعاً در این سفر همبستگی خود را با همه علمای اسلامی اعم از شیعه و سنی اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق آرمان های بزرگ انقلاب در گام دوم در خدمت همه علما هستیم، خاطرنشان کرد: هدف این کنفرانس بین المللی و همایش سراسری ترویج وحدت اسلامی و ایجاد امت واحد بوده که از بنیان ها و اصول اساسی این تفکر است.

حجت الاسلام شهریاری با تأکید بر اینکه در چله دوم انقلاب ایرانی ها علاوه بر اینکه دارای اقوام و مذاهب مختلف هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای گلستان الگوهای تقریب مذاهب هستند

علمای گلستان الگوهای تقریب مذاهب هستند