مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-13سياسي

اگر بگوییم انقلاب علمی رخ داده است، بیراه نگفته ایم


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر 44 سال گذشته انقلاب اسلامی را به دقت مرور  کنیم، خواهیم دید که در دانشگاه ها حرکت های بزرگی رخ داده و تحول چشمگیری صورت پذیرفته است و در حوزه های مختلف حماسه آفرینی ها کرده اند به طوری .

- معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر 44 سال گذشته انقلاب اسلامی را به دقت مرور  کنیم، خواهیم دید که در دانشگاه ها حرکت های بزرگی رخ داده و تحول چشمگیری صورت پذیرفته است و در حوزه های مختلف حماسه آفرینی ها کرده اند به طوری که توانسته اند جایگاه ایران را در جهان ارتقاء بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در اولین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی که صبح امروز 24 بهمن ماه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر نشان دادند در عرصه های علمی در جایگاهی برابر و حتی برتر قرار دارند.

با توجه به روند تحولی که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به وجود آمده و ادامه یافته است؛ اکنون ما را در مسیر بزرگ تری قرار داده است تا بتوانیم افق گشایی بلند تری را در تمامی عرصه های مختلف داشته باشیم.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه اگر اکنون کشور ایران جزء 15 کشور برتر جهان در حوزه علمی است به دلیل نگرش و دوراندیشی و برنامه های ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر بگوییم انقلاب علمی رخ داده است، بیراه نگفته ایم

اگر بگوییم انقلاب علمی رخ داده است، بیراه نگفته ایم