مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:292023-02-13حوادث

50 فقره کلاهبرداری به ارزش 3 هزار میلیارد در قرچک/ متهم دستگیر شد


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 50 فقره کلاهبرداری به ارزش 3 هزار میلیارد ریال و دستگیری متهم در قرچک خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در پی اعلام شکایت افرادی به پلیس آگاهی شهرستان پیشوا و قرچک مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم با تنظیم قولنامه های صوری چندین قطعه زمین و چندین باب منزل مسکونی در شهرستان های فوق فروخته است که رسیدگی به پرونده در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرچک صحت اظهارات شکات مشخص شد که پس از شناسایی متهم با هماهنگی قضایی با انجام عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: متهم به هویت معلوم در تحقیقات صورت گرفته به بزه ارتکابی خود به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال اعتراف کرده که تاکنون توسط 50 نفر از شکات نیز شناسایی شده است لذا در این راستا پرونده تکمیلی به همراه وی تحویل مراجع قضایی و با قرار 45 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی از اعتماد بی مورد به افراد غریبه و نا آشنا در معاملات اقتصادی، خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه افراد کلاه بردار و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 فقره کلاهبرداری به ارزش 3 هزار میلیارد در قرچک/ متهم دستگیر شد

50 فقره کلاهبرداری به ارزش 3 هزار میلیارد در قرچک/ متهم دستگیر شد