مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-13اجتماعي

بارش برف و باران امروز در اصفهان شدت می گیرد/ محور بویین میاندشت-خوانسار مسدود شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز شرایط شدت بارش باران و برف را در سطح استان شاهد هستیم و این سامانه بارشی اکثر مناطق استان و حتی مناطق مرکزی را در بر می گیرد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز شرایط  شدت بارش باران و برف را در سطح استان شاهد هستیم و این سامانه بارشی اکثر مناطق استان و حتی مناطق مرکزی را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه برف و باران از امروز عصر تا فردا مناطق شهرضا، سمیرم، دهاقان، غرب استان و مرکز استان را در بر می گیرد، افزود: این سامانه، طلاقی سامانه های جنوبی با مدیترانه ای است و بارش خوبی را به دنبال دارد.

شیشه فروش بیان کرد: این سامانه تندباد موقت، مه آلودگی، آب گرفتگی معابر، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و معابر، احتمال کولاک برف و اختلال در تردد به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان را به دنبال خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: بارش ها در غرب و جنوب استان به صورت برف و کاهش دما و در مناطق مرکزی بارش به صورت باران است و سبب روان آب و آب گرفتگی می شود، بنابراین مدیریت بحران تا آخر هفته به شهرداری ها، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران امروز در اصفهان شدت می گیرد/ محور بویین میاندشت-خوانسار مسدود شد

بارش برف و باران امروز در اصفهان شدت می گیرد/ محور بویین میاندشت-خوانسار مسدود شد