مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-13اقتصادي

کمک 620 میلیون تومانی تهرانی ها به زلزله زدگان خوی


مردم نیکوکار استان تهران در راهپیمایی 22 بهمن بیش از یک میلیارد تومان کمک در اختیار کمیته امداد این استان قرار دادند که 620 میلیون تومان از این مبلغ به نیت کمک به زلزله زدگان آذربایجان غربی اهدا شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام این خبر گفت: مردم نیکوکار و خیران استان تهران در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: از این مبلغ 211 میلیون تومان صدقه برای کمک به خانواده های نیازمند پرداخت شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برپایی پایگاه های جمع آوری کمک برای زلزله زدگان آذربایجان غربی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، اضافه کرد: از این طریق نیز 620 میلیون تومان کمک برای زلزله زدگان شهرستان خوی جمع آوری شد.

دهرویه خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار همچنین 87 میلیون تومان برای تامین پوشاک و 91 میلیون تومان نیز برای تامین دیگر مایحتاج خانواده های محروم و مستضعف کمک کردند.

وی از جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در طول راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: 555 حامی جدید در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 620 میلیون تومانی تهرانی ها به زلزله زدگان خوی

کمک 620 میلیون تومانی تهرانی ها به زلزله زدگان خوی