مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:522023-02-13فرهنگي

استقبال زنجانی ها از فیلم های جشنواره فجر در روزهای پایانی اکران


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان زنجان گفت: استقبال از سینماهای استان در زمان اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر بسیار خوب بود.

- ایسنا/زنجان مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان زنجان گفت: استقبال از سینماهای استان در زمان اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر بسیار خوب بود.

میثم زنجانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت استقبال از سینماهای استان در زمان اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: امروز (24 بهمن ماه) روز آخر اکران فیلم های چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر در زنجان است که در دو سینما روشا و بهمن فیلم ها اکران خواهد شد.

وی افزود: استقبال از سینماهای استان در زمان اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر خوب بود و سینما بهمن نیز در برخی روزها آمار تماشاچی خوبی داشت.

این مسئول تصریح کرد: استقبال از فیلم های جشنواره در سال جاری نسبت به سال گذشته بهتر بود و از مردم استان تشکر می کنیم بابت استقبالی که از سینما دارند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان زنجان خاطرنشان کرد: استقبال پایین از سینماها در استان در روزهای نخست اکران فیلم های جشنواره به دلیل عدم انجام تبلیغات خوب بود و بیشتر مردم اطلاعی از اکران فیلم ها نداشتند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال زنجانی ها از فیلم های جشنواره فجر در روزهای پایانی اکران

استقبال زنجانی ها از فیلم های جشنواره فجر در روزهای پایانی اکران