مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:522023-02-13اجتماعي

رهاسازی 15 خودروی گرفتار در برف و کولاک شب گذشته خراسان رضوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان 15 خودرو در برف و بوران گرفتار شدند که توسط تیم های امداد و نجات، - رهاسازی و امدادرسانی شدند.

محسن ذاکریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بامداد امروز دوشنبه 23 بهمن ماه با تشدید برف و بوران برای ساعتی تردد خودروها در جاده کوهستانی طبس از توابع بخش مرکزی شهرستان سبزوار با مشکل روبرو شد و در همین مدت 5 خودرو در مسیر مزبور در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نیروهای امدادی هلال احمر سبزوار 23 مسافر گرفتار در آن ها را نجات دادند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به یک خودروی پراید که دچار انحراف شده بود، افزود: در این عملیات 3 نفر سرنشین خودروی مذکور توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر سبزوار نجات یافتند.

ذاکریان بیان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و افزایش ابرناکی، افزایش بارش برف و باران با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ در نواحی مستعد، 3 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به زائران و مسافران در جاده های سبزوار مستقر هستند.

وی در ادامه توضیح داد: همچنین در همین مدت 10 خودروی دیگر در برف و کولاک جاده درگز گرفتار شدند که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات تیوان به آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 15 خودروی گرفتار در برف و کولاک شب گذشته خراسان رضوی

رهاسازی 15 خودروی گرفتار در برف و کولاک شب گذشته خراسان رضوی