مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:132023-02-13سياسي

آیا زلزله ترکیه به حیات سیاسی اردوغان پایان می دهد؟


المیادین با انتشار یادداشتی، زلزله هفته پیش ترکیه را سخت ترین آزمون رییس جمهور این کشور پیش از برگزاری انتخابات آتی توصیف کرد و به بررسی چالش های فراروی اردوغان پرداخت که حتی پیش از زلزله در شرایط حساسی به سر می بُرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به موازات چالش های اقتصادی و سیاسی که ترکیه با آن دست و پنجه نرم می کند، زلزله ویرانگری نیز صبح روز دوشنبه هفته پیش این کشور را لرزاند.

این زلزله آزمون حساسی برای رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه محسوب می شود که قرار است سه ماه دیگر، سرنوشت او در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی آینده، مشخص شود.

وبگاه شبکه المیادین با انتشار یادداشتی با تیتر زلزله ترکیه.

دشوارترین آزمون اردوغان پیش از انتخابات نوشت: با وجود چالش های اقتصادی و سیاسی که ترکیه سال ها با آن روبه رو بوده، زلزله ای که صبح روز دوشنبه آن را لرزاند و هزاران کشته و زخمی برجای گذاشت،  رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه را در مقابل یک آزمون حیاتی در خصوص روند امداد و نجات زلزله زدگان قرار داد و این در حساس ترین شرایط سیاسی برای او رخ داد.

بهره برداری مخالفان سیاسی اردوغان از زلزله ترکیه به اعتقاد نویسنده، این امر بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی که قرار است در 14 ماه می برگزار شود، سایه افکنده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا زلزله ترکیه به حیات سیاسی اردوغان پایان می دهد؟

آیا زلزله ترکیه به حیات سیاسی اردوغان پایان می دهد؟