مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-13سياسي

تأکید رییسی بر اجرای قانون حجاب


حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان های انقلاب بود که توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور، روز یکشنبه در نشست هیئت دولت با تجلیل از حضور گسترده و پر شور مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان های انقلاب است که توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرد.

رییس جمهور، اظهار داشت: مردم عزیز ما مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز شنبه، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و بار دیگر اثبات کنند که پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت هستند و دشمن هم پیام این حضور حماسی و معنادار مردم را دریافت کرد.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر، به ویژه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: با وجود برخی فضاسازی ها، جریان انقلابی با همت خود، جشنواره های فجر را با شکوه برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییسی بر اجرای قانون حجاب

تأکید رییسی بر اجرای قانون حجاب