مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-13ورزشي

نیاز ایران مربی هجومی است/ کی روش در قطر همه چیز دارد جز استعداد!


خبرنگار انگلیسی که اخبار و رویدادهای فوتبال آسیا را پوشش می دهد، با تاکید بر نیاز تیم ملی ایران به پوست اندازی، گفت: قطر با انتخاب کی روش به دنبال خارج شدن از گودالی است که در آن قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای بررسی چالش های کی روش در قطر و چشم انداز فدراسیون فوتبال این کشور سراغ مارتین لو خبرنگار وب سایت theasiangame رفت.

لو نزدیک به 10 سال است که اخبار و رویدادهای فوتبال قاره آسیا را پوشش می دهد و با شناخت کامل از تیم های این قاره، به ارزیابی حضور کی روش در قطر پرداخت.

این روزنامه نگار همچنین با اشاره به دشواری های کار مربی خارجی در تیم ملی ایران، بر ضرورت تغییر نسل و دعوت از بازیکنان جدید در دوران بعد از کی روش تاکید کرد: * خبرگزاری مهر - سوال اول من این است که چرا فلیکس سانچز از قطر اخراج شد؟ آیا او باوجود حذف در جام جهانی، مربی خوبی برای قطر نبود؟ - مارتین لو: پس از بیش از یک دهه هدایت این گروه فعلی، از تیم زیر 15 سال تا بزرگسالان، این حس وجود داشت که جام جهانی پایان راه برای سانچز باشد.

در ابتدا برنامه این بود که او تیم را برای 2022 آماده کند، قبل از اینکه مربی بزرگی پیش از جام جهانی بخواهد جای او را بگیرد؛ اما موفقیت در جام ملت های آسیا در سال 2019 این برنامه را تغییر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز ایران مربی هجومی است/ کی روش در قطر همه چیز دارد جز استعداد!

نیاز ایران مربی هجومی است/ کی روش در قطر همه چیز دارد جز استعداد!