مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-13اقتصادي

کیفرخواست پرونده تخلف در واگذاری واحدهای مسکن مهر امیرکبیر صادرشد


رییس کل دادگستری استان مرکزی از صدور کیفرخواست پرونده تبانی و تخلف در واگذاری واحدهای مسکن مهر شهرک جدید امیرکبیر اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی صبح دوشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری استان مرکزی، پیرامون پرونده تبانی و تخلف در واگذاری واحدهای مسکن مهر شهرک جدید امیرکبیر اراک، اظهار داشت: متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر از ابتدای دهه 90 طبق قوانین و مقررات اقدام به ثبت نام نموده اند و هر متقاضی به صورت دوره ای مبلغی به حساب شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر واریز کرده و در سال های بعد از ثبت نام به علت کمبود اعتبار پیشرفت پروژه با مشکل مواجه می شود.

وی افزود: در سال های 94 و 95 از سوی وزارت راه و شهرسازی دو دستور العمل و بخش نامه صادر می شود تا نسبت به پیشرفت پروژه ها اقدام صورت گیرد که دستور العمل سال 94 موسوم به واگذاری واحدهای فاقد متقاضی و بخشنامه ی سال 95 موسوم به جایگزینی متقاضیان غیر مؤثر با افراد واجد الشرایط می باشد.

در سال 97 قیمت مسکن در کشور رشد قابل قبولی را تجربه می نماید و در همین حین و در فرآیند واگذاری 67 واحد مسکن مهر که 60 واحد بدون متقاضی و 7 واحد متقاضیان غیر مؤثر بوده اند تخلفاتی صورت می گیرد و واحدها با قیمت ارزیابی اولیه در اختیار برخی افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست پرونده تخلف در واگذاری واحدهای مسکن مهر امیرکبیر صادرشد

کیفرخواست پرونده تخلف در واگذاری واحدهای مسکن مهر امیرکبیر صادرشد