مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:572023-02-13ورزشي

صعود کوهنوردان قزوینی به قلع زرتشت


جمعی از کوهنوردان استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد استاد منصور غلامی از جانبازان سالهای دفاع مقدس، به قله زرتشت قزوین صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جمعی از کوهنوردان استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد استاد منصور غلامی از جانبازان سالهای دفاع مقدس، به قله زرتشت قزوین صعود کردند.

در آغاز این همایش شاهین اسعدی رییس هیئت کوهنوردی استان قزوین از حضور و استقبال پرشور کوهنوردان سراسر استان در این وضعیت جوی و همچنین شهرداری قزوین به عنوان حامی، اداره ورزش و جوانان و عوامل اجرایی شامل هلال احمر، هییت های شهرستان ها به ویژه بخش محمدیه و باشگاه های سراسر استان، اداره راه، شهرداری محمدیه که در برگزاری این همایش هیئت استان را یاری دادند قدرانی کرد.

در ادامه شمس الله غلامی برادر زنده یاد استاد منصور غلامی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از برگزاری این مراسم قدردانی کرد و اظهار کرد: استاد غلامی با وجود اینکه در جنگ تحمیلی جانباز شیمیایی شده بود هیچگاه علاقه خود به ورزش را ترک نکرد و ضمن صعود به قلل مرتفع سراسر ایران، فتح قله های برون مرزی زیادی را نیز در کارنامه ورزشی خود به ثبت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود کوهنوردان قزوینی به قلع زرتشت

صعود کوهنوردان قزوینی به قلع زرتشت