مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-13حوادث

کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در گیلان


رییس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی احمدپور پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با همکاری حوزه های امنیتی و دستگاه قضا در سال جاری از کشف حدود 4 تن و 440 کیلو انواع مواد مخدر در گیلان خبر داد.

وی با بیان اینکه این کشفیات نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است، افزود: 16 هزار و 300 نفر از مجرمان حوزه تهیه و توزیع مواد مخدر، عناصر خرده فروش، نگهدارنده و حاملان مواد مخدر در این ایام دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه امسال 27 باند مهم تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شدند، ادامه داد: هزار و 50 نفر قاچاقچی مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون دستگیر شدند که 7 درصد رشد نسبت به سال قبل داشته است.

احمدپور به ضرورت برخورد با شبکه و عناصر مواد مخدر اشاره کرد و افزود: اجرای طرح های اطلاعاتی و عملیاتی با هدف پاک سازی نقاط جرم خیز استان و ارتقای امنیت 3400 مرحله در گیلان انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در گیلان

کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در گیلان