مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-13سياسي

اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر حمایت می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه زنگنه نژاد صبح دوشنبه در مراسم افتتاح یک طرح کارآفرینی در بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از خانواده هایی که درگیر آسیب های اجتماعی اقدامات خوبی در دست اجرا است.

وی با اشاره به اجرای طرح کارآفرینی و اشتغال زایی زنان سرپرست خانواده خاطرنشان کرد: شناسایی زنان سرپرست خانوار بدون شغل و توانمندسازی آنان مورد توجه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از پرداخت تسهیلات به بانوان کارآفرین سرپرست خانوار خبر داد و اضافه کرد: بازاریابی و فروش محصولات تولیدی زنان کارآفرین سرپرست خانواده از موارد مهم و در اولویت است.

وی با بیان اینکه راه اندازی این کارگاه تولیدی پوشاک با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار انجام شده است افزود: امید می رود با حمایت دستگاه های مرتبط، بانک ها و خیرین این چنین فعالیت های کارآفرینی افزایش یابد.

زنگنه نژاد با بیان اینکه این مجموعه تولیدی زمینه اشتغال 30 نفر از زنان سرپرست خانواده به صورت مستقیم در کارگاه و غیرمستقیم در خانه ها را فراهم کرده است، گفت: از مجموعه بانک های عامل حامی اینگونه فعالیت های کارآفرینی قدردانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر حمایت می شود

اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر حمایت می شود