مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:422023-02-13فرهنگي

3000 نفر از فیلم های جشنواره فجر در کرمانشاه دیدن کردند


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حضور بیش از سه هزار نفر در سینماهای کرمانشاه برای تماشای فیلم های جشنواره فجر طی هفت روز برگزاری آن در استان خبر داد.

- 3000 نفر از فیلم های "جشنواره فجر" در کرمانشاه دیدن کردند ایسنا/کرمانشاه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حضور بیش از سه هزار نفر در سینماهای کرمانشاه برای تماشای فیلم های جشنواره فجر طی هفت روز برگزاری آن در استان خبر داد.

جمال برفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شکسته شدن رکورد بازدید از فیلم های این دوره جشنواره فجر استان کرمانشاه در روز هفتم برگزاری آن، گفت: شب گذشته (23 بهمن) فیلم های اتاقک گلی و غریب در سینماهای استان اکران شد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده و در مجموع بیش از هزار نفر از فیلم های شب گذشته دیدن کردند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای جشنواره تاکنون بیش از سه هزار نفر به تماشای فیلم های جشنواره فجر در سینماهای استان نشسته اند.

برفی با بیان اینکه امشب (24 بهمن) شب پایانی برگزاری جشنواره است، گفت: امشب فیلم های آنها مرا دوست داشتند و روایت ناتمام سیما در سینما آزادی، بعد از رفتن و وابل در سینما فرهنگ و غریب و روایت ناتمام سیما در سینما بیستون برای علاقمندان به نمایش در می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 نفر از فیلم های جشنواره فجر در کرمانشاه دیدن کردند

3000 نفر از فیلم های جشنواره فجر در کرمانشاه دیدن کردند