مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:372023-02-13اقتصادي

تکمیل پیست دوچرخه سواری زنجان در گروی تخصیص اعتبار


رییس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیست دوچرخه سواری استان تاکنون حدود 34 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- ایسنا/زنجان رییس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیست دوچرخه سواری استان تاکنون حدود 34 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محسن عبادی کشت کار در گفت وگو با ایسنا، درباره پروژه احداث پیست دوچرخه سواری در ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان، اظهار کرد: پیست دوچرخه سواری استان جزو پروژه هایی است که شرکت توسعه و تجهیز اقدامات آن را انجام داده و بعد از افتتاح تحویل اداره کل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه پیست دوچرخه سواری جزو پروژه های ملی وزارت ورزش وجوانان است که عملیات ساخت آن از سال 91 شروع شده است، افزود: پیست دوچرخه سواری استان تاکنون حدود 34 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و عمده ترین مشکلی که موجب شده پروژه پایان نیابد وضعیت اعتباری و عدم تامین مالی طرح است.

این مسئول با بیان اینکه پیمانکار پروژه نیز خوب است ولی اگر وضعیت اعتباری مشخص نشود ممکن است پیمانکار پروژه نیز ترک کار کند، تصریح کرد: پروژه پیست دوچرخه سواری برای اتمام حدود 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد البته بخش خصوصی نیز می تواند در این پروژه مشارکت کند که مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پیست دوچرخه سواری زنجان در گروی تخصیص اعتبار

تکمیل پیست دوچرخه سواری زنجان در گروی تخصیص اعتبار