مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:282023-02-13اقتصادي

تمامی راه های اصلی استان مرکزی باز است/ تلاش برای بازگشایی راه های روستایی


مهرداد جهانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی بارش برف از صبح روز گذشته تا بامداد امروز 24 هزار کیلومتر باند از راههای استان برفروبی شده است.

وی افزود: همچنین 5 هزار تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخزدگی در سطح راهها پخش شده است.

مدیرکل راهداری استان مرکزی بیان کرد: با توجه به بارشی که در محورهای مواصلاتی در سطح استان داشتیم، تمامی شهرستان ها و محورهای مواصلاتی شاهد بارش برف بود که بیشترین میزان بارندگی در شهرستان های ساوه و شازند اتفاق افتاده است.

جهانی با بیان اینکه محور قدیم ساوه همدان، محور بزرگراهی اراک به بروجرد به ویژه محدوده گردنه زالیان شاهد بیشترین حجم بارش بود، افزود: به منظور برف روبی و باز نگه داشتن راه ها از تمام توان تجهیزاتی، لجستیکی و ماشین آلات اداره کل راهداری استان استفاده شده که شامل 380 نفر راننده و راهدار، 226 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین راهداری در قالب 54 اکیپ و 35 راهدارخانه ثابت و سیار است.

 وی تاکید کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی در حوزه راه های اصلی و شریانی و فرعی استان باز هستند و مشکلی در این محورها وجود ندارد، برخی محورهای اصلی قطع است که همکاران در حال بازگشایی و انسداد تعدادی از روستاها مسدود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی راه های اصلی استان مرکزی باز است/ تلاش برای بازگشایی راه های روستایی

تمامی راه های اصلی استان مرکزی باز است/ تلاش برای بازگشایی راه های روستایی