مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:262023-02-13سياسي

لزوم ابهام زدایی پیرامون حوادث اخیر برای نسل جوان


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس ضمن تاکید بر اهمیت کمک به تعالی نوجوانان و جوانان، گفت: افراد مطلع و دارای آگاهی باید با حضور بین جوانان، - پیرامون حوادث اخیر، ابهام زدایی کنند.

جواد قناعتی دوشنبه 24 بهمن در نشست فعالین سیاسی شهرستان قیر و کارزین از توابع استان فارس، گفت: باید برای حفظ و تعالی جوانان و نوجوانان ایران و جلوگیری از آسیب دیدن آنها توسط دشمن، تلاش کنیم و در این راستا باید افراد مطلع و آگاه بین جوانان حاضر شده و پیرامون حوادث اخیر ابهام زدایی کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: با توجه به وجود 37 شهرستان و وسعت استان فارس، باید جلسات آسیب شناسی انتخابات ادوار گذشته و پیش بینی تمهیدات لازم برای انتخابات سال 1402 از هم اکنون برگزار شده و چالش ها و موانع شناسایی شود تا با کمترین خطا و باشکوه هر چه بیشتر انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

قناعتی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور و آشوب هایی که از سوی معاندین نظام هدایت می شد، ادامه داد: دشمن پس از دهه ها تهاجم های مختلف، اکنون به جنگ ترکیبی و شناختی روی آورده است.

این مقام مسئول گفت: در این شرایط حساس باید گوش به زنگ بود و فارغ از هرگونه دعوای سیاسی و جناحی باید فرزندانمان را به آغوش انقلاب و نظام برگردانیم و اجازه ندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ابهام زدایی پیرامون حوادث اخیر برای نسل جوان

لزوم ابهام زدایی پیرامون حوادث اخیر برای نسل جوان