مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-13اجتماعي

راهداران چهارمحال و بختیاری به 170 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: راهداران استان در شبانه روز گذشته به 170 خودروی گرفتار در برف کمک کردند.

- احمدرضا حاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان شاهد بارش برف هستیم و تردد در محورها فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 760 کیلومتر باند توسط راهداران استان برف روبی شده و 320 تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی محورها استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری بسته و تردد در محورهای منتهی به آن ها غیرممکن است، افزود: راهداران چهارمحال و بختیاری در شبانه روز گذشته به 170 خودروی گرفتار در برف کمک کردند.

حاتمی بیان کرد: نزدیک به 400 نیروی راهدار با 300 خودروی سبک، نیمه سنگین، سنگین و برف روب برای مواجه‍ه با بارش ها در جاده های مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد، اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی، سوخت و البسه کافی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداران چهارمحال و بختیاری به 170 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند

راهداران چهارمحال و بختیاری به 170 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند