مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-13پزشكي

موج هشتم کرونا در کردستان کنترل شد/کردستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: موج هشتم کرونا در استان در آستانه کنترل کامل بوده و خوشبختانه با کمترین آمار مرگ و میر در حال عبور از این موج هستیم.

- دکتر فرزام بیدارپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمام شهرستان های استان آبی رنگ است و موج هشتم کرونا در استان در آستانه کنترل کامل است.

وی افزود: طبق آخرین نقشه کرونایی کشور، تعداد صفر شهرستان وضعیت قرمز، یک شهرستان وضعیت نارنجی، 95 شهرستان وضعیت زرد و 352 شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

بیدارپور ضمن تقدیر از همکاری مردم کردستان برای رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا و دیگر بیماری های تنفسی، تصریح کرد: موج هشتم کرونا در استان در آستانه کنترل کامل بوده و خوشبختانه با کمترین آمار مرگ و میر در حال عبور از این موج هستیم.

وی با اشاره به برودت هوا و نیز شیوع بیماری های تنفسی اضافه کرد: برای مقابله با این قبیل بیماری ها، کماکان اقدامات پیشگیرانه از قبیل زدن ماسک، پرهیز از تردد غیرضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه می شود.

انتهای پیام/2330/72


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج هشتم کرونا در کردستان کنترل شد/کردستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

موج هشتم کرونا در کردستان کنترل شد/کردستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت