مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-13اجتماعي

حفاری های شهری در بحنورد تا نیمه اسفند به اتمام برسد


حفاری در بجنورد از اواسط ماه آینده ممنوع می شود و از دستگاه های اجرایی انتظار می رود اقدامات عمرانی خود را پیش از آن به پایان برسانند.

- ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد گفت: حفاری در بجنورد از اواسط ماه آینده ممنوع می شود و از دستگاه های اجرایی انتظار می رود اقدامات عمرانی خود را پیش از آن به پایان برسانند.

جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات پرکاری کانال ها و مرمت معابر بسته به شرایط جوی در آخرین ماه سال شدت می گیرد و به رسم هر سال به منظور مدیریت معابر شهری، حفاری کانال ها از نیمه اسفند ماه ممنوع می شود و تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند در همراهی با مدیریت شهری خدماتشان را تا قبل از 15 اسفند ماه به اتمام برساند؛ در غیر این صورت ادامه کار به بعد از تحویل سال نو به تاخیر خواهد افتاد.

وی افزود: در اجرای طرح بهسازی معابر، اکیپ های متعددی از عمران شهری را در نقاط مختلف به کار می گیریم و با اولویت معابر اصلی و پر تراکم شهری در هسته مرکزی شهر، مبادی ورودی و معابر اصلی، عملیات بهسازی و مرمت را اجرا می کنیم.

حمیدی ادامه داد: امسال نیز در ادامه خدمات عمرانی طی یک سال گذشته، در نظر داریم حجم قابل توجهی از معابر را برای تردد ایمن و راحت شهروندان عزیز و مسافران نوروزی بهسازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری های شهری در بحنورد تا نیمه اسفند به اتمام برسد

حفاری های شهری در بحنورد تا نیمه اسفند به اتمام برسد