مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-13سياسي

خط انتقال پساب به پتروشیمی تا 3 ماه دیگر اجرایی می شود


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: خط انتقال پساب به پتروشیمی تا 3 ماه دیگر اجرایی می شود و این پروژه تا پایان شهریور ماه سال آتی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رشیدی صبح دو شنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن (ع) به عنوان مجری، تا کنون 135 کیلومتر شبکه و خط انتقال جهت آبرسانی به روستاهای محروم اجرایی شده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 4 ایستگاه پمپاژ آب هم اجرایی شده؛ هر چند که شاهد تنش آبی و خشکسالی در سطح استان هستیم اما باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی در خصوص انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی نیز گفت: سالیانه 5.

5 میلیون متر مکعب آب با کیفیت استان توسط پتروشیمی مصرف می شد لذا مطالعات این پروژه به اتمام رسیده و پیمانکار هم کار خود را آغاز کرده است.

رشیدی با بیان اینکه پروژه انتقال پساب پتروشیمی یکی از پروژه های بسیار بزرگ و مهم استان تلقی می شود، تصریح کرد: حداکثر تا سه ماه آینده خط انتقال این پروژه اجرایی می شود و تا پایان شهریور ماه سال آینده نیز به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای بخش بهداشت و درمان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور 770 میلیارد تومان و برای حوزه آموزش و پرورش استان نیز هزار و 200 میلیارد تومان مصوب شده که تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال پساب به پتروشیمی تا 3 ماه دیگر اجرایی می شود

خط انتقال پساب به پتروشیمی تا 3 ماه دیگر اجرایی می شود