مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-13اقتصادي

استفاده 17 درصدی از ماسک در کشور/پلمب 512 واحد صنفی متخلف در هفته ای که گذشت


موج هشتم کرونا هم در کشورمان پایان یافت، اما از آنجایی که ویروس هزار رنگ کووید 19 غیرقابل پیش بینی است، همچنان تاکید بر جدی گرفتن رعایت پروتکل هاست و در عین حال بررسی ها و بازرسی های بهداشتی نیز ادامه دارد.

- موج هشتم کرونا هم در کشورمان پایان یافت، اما از آنجایی که ویروس هزار رنگ کووید 19 غیرقابل پیش بینی است، همچنان تاکید بر جدی گرفتن رعایت پروتکل هاست و در عین حال بررسی ها و بازرسی های بهداشتی نیز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام وزارت بهداشتی ها و کمیته علمی کرونا در کشور، موج هشتم کرونا به پایان رسیده و فعلا هم در مورد احتمال بروز موج نهم بیماری نمی توان پیش بینی دقیقی داشت؛ چراکه همانطور که بارها و بارها در طول پاندمی کووید 19 شاهد بودیم، کرونا غیرقابل پیش بینی است و در نتیجه همچنان باید مراقبت آن بود و مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی را به ویژه در مکان های پرخطر مانند فضاهای مسقف و شلوغ ادامه داد.

در عین حال در هفته اخیر طبق آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز مانند هفته های گذشته صفر بوده و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از دو به یک شهر کاهش یافته است.

همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از 105 به 95 شهر و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از 341 به 352 شهر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 17 درصدی از ماسک در کشور/پلمب 512 واحد صنفی متخلف در هفته ای که گذشت

استفاده 17 درصدی از ماسک در کشور/پلمب 512 واحد صنفی متخلف در هفته ای که گذشت