مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-13سياسي

پیگیری راه اندازی سرای بزرگان در شهرستان درگزین


رییس اداره بهزیستی درگزین از پیگیری این اداره برای راه اندازی سرای بزرگان در این شهرستان خبر داد.

- فرانک محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاسیس سرای بزرگان با هدف ارائه خدمات ویژه و تخصصی توانبخشی به گروه سالمندان با جلب و جذب حمایت های خیرین در این رابطه یکی از برنامه های اولویت دار بهزیستی این شهرستان بوده که به همین منظور به تازگی رایزنی هایی با خیرین خارج استان انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری و رایزنی های انجام شده و با حمایت فرماندار شهرستان و نیز خیرین این اتفاق مبارک محقق شود و با تاسیس و راه اندازی سرای بزرگان رفاه حال و به زیستن را برای سالمندان شهرستان به ارمغان بیاوریم.

محمدی با اشاره به اینکه بهزیستی در شهرستان درگزین به تازگی شروع به فعالیت کرده و در تلاش است که تشکیلات اداری و سازمانی خود را برای ارائه خدمت رسانی تخصصی و هر چه مطلوب به جامعه تکمیل کند، تصریح کرد: در حال حاضر یک مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی درگزین با ارائه خدمات مددکاری به بخشی از مددجویان جامعه هدف سازمان با تعداد سه نفر نیروی مددکار دارای فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این یک موسسه انتفاعی درمان و ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی درگزین خدمات لازم بهبود و بازتوانی به بیماران دارای اعتیاد به موادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی سرای بزرگان در شهرستان درگزین

پیگیری راه اندازی سرای بزرگان در شهرستان درگزین