مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-13فرهنگي

سیروان استارت کنسرت ها را زد/ تجربه یک شب متفاوت در برج میلاد


مرکز همایش های برج میلاد تهران یک روز پس برگزاری مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شاهد برگزاری کنسرت سیروان خسروی خواننده شناخته شده کشورمان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ ایران که از او و گروه ماکان باید به عنوان شکنندگان طلسم برگزاری کنسرت ها بعد از پنج ماه تعطیلی یاد کرد، شامگاه روز یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران تازه ترین کنسرت خود را در میان استقبال طرفدارانش برگزار کرد.

یکی از وجوه بارز برگزاری این کنسرت که بیش از هر نکته دیگری به چشم می خورد، شرایط حسی برگزاری این اجرا بود که به نسبت دیگر کنسرت های این خواننده با وجود همراهی همه جانبه طرفداران این خواننده دربرگیرنده شرایط متفاوت تری بود.

چارچوبی که سیروان و دیگر همراهانش در کنسرت شب گذشته تلاش کردند با اجرا نکردن قطعه دوست دارم زندگی رو آن را به رخ مخاطبان بکشند و به آن ها بفهمانند که این کنسرت متاثر از شرایط اجتماعی این سال های اخیر با دیگر اجراهای قبلی گروه دربرگیرنده تفاوت هایی است.

وی در ابتدای این کنسرت به تهیه کنندگی برادران حاتم پور بود که خطاب به مخاطبانش گفت: خیلی خوشحالم که بعد از هفت ماه دوری از شما دوباره به اجرای برنامه می پردازم و امیدوارم یک شب خیلی خوب را در کنار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیروان استارت کنسرت ها را زد/ تجربه یک شب متفاوت در برج میلاد

سیروان استارت کنسرت ها را زد/ تجربه یک شب متفاوت در برج میلاد