مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-13سياسي

صنعاء: تداوم آرامش در گروی توقف هر گونه اقدامی علیه حاکمیت یمن است


یکی از مسؤولان دولت صنعاء تاکید کرد که پایداری آرامش در یمن در گروی آن است که ائتلاف متجاوز هر گونه فعالیتی علیه حاکمیت یمن را متوقف کند.

- یکی از مسؤولان دولت صنعاء تاکید کرد که پایداری آرامش در یمن در گروی آن است که ائتلاف متجاوز هر گونه فعالیتی علیه حاکمیت یمن را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توفیق الحمیری، مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت صنعاء به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: کشور عمان در چند روز گذشته تا امروز شاهد فعالیت های سیاسی و ورود گسترده دیپلمات ها در ارتباط با پرونده یمن میان هیئت ملی و کشورهای ائتلاف متخاصم در سایه تلاش های عمان و مشارکت سازمان ملل است.

الحمیری اظهار کرد: نتایج این تحرکات سیاسی هنوز اعلام نشده اما نشانه هایی از موفقیت های هیئت ملی مذاکره کننده با تثبیت موضعگیری خود در مورد درخواست های انسانی ملت یمن وجود دارند که هیئت ملی اجرای آنها و پاسخگویی به آنها از سوی ائتلاف متخاصم را نقطه ورود عملی برای انتقال به هرگونه توافق آتی می داند.

مشاور وزیر اطلاع رسانی دولت صنعاء در ادامه گفت: جدیت طرف های متخاصم و محاصره کننده (یمن) در واقع با اجرایی شدن خواسته های انسانی شامل پرداخت حقوق، لغو محاصره فرودگاه صنعاء و نیز بندر حدیده، اثبات می شود و تداوم آرامش (در یمن) در گروی این است که ائتلاف متجاوز هرگونه فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: تداوم آرامش در گروی توقف هر گونه اقدامی علیه حاکمیت یمن است

صنعاء: تداوم آرامش در گروی توقف هر گونه اقدامی علیه حاکمیت یمن است