مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-13اقتصادي

تشریح دستاوردهای بانک ملت در سال جاری از سوی مدیرعامل


با افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع 31 خردادماه امسال دریافت کردیم بانک ملت توانست جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در جلسه مجمع عمومی فوق العاده این بانک که با هدف افزایش 91 هزار میلیارد ریالی سرمایه از محل سود انباشته برپا شد، افزود: این افزایش سرمایه با هدف استفاده از ظرفیت های قانونی بند ف تبصره 2 قانون بودجه در زمینه معافیت های مالیاتی انجام شد و امیدواریم که کارهای ثبت قانونی آن قبل از پایان سال انجام شود تا از معافیت های مالیاتی یادشده بهره مند شویم.

وی همچنین عملکرد 10 ماهه بانک ملت را تشریح کرد و با اشاره به 40 میلیون مشتری و بیش از 53 میلیون حساب گشایش شده در این بانک افزود: تراز تجمیعی بانک ملت در پایان دی ماه امسال با رشد 101 درصدی به بیش از 454 هزار میلیارد ریال رسیده که نویدبخش سودآوری بیشتر برای بانک و سهامداران است.

دولت آبادی در عین حال به سود بیش از 188 هزار میلیارد ریالی بانک ملت در پایان دی ماه امسال اشاره کرد و گفت: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل، جهش 227 درصدی داشته است.

به گفته دولت آبادی، افزایش سهم درصد بانک ملت از مجموع سپرده های ریالی 6 بانک بزرگ تجاری از 18 درصد در پایان دی ماه سال گذشته به بیش از 22.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای بانک ملت در سال جاری از سوی مدیرعامل

تشریح دستاوردهای بانک ملت در سال جاری از سوی مدیرعامل