مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-13اقتصادي

اختصاص 240 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تکمیل پایاب سد های اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، داود شایقی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل با بیان اینکه از ابتدای امسال 2 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تکمیل پایاب سد های استان اختصاص یافته، - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از اختصاص 240 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تکمیل پایاب سد های این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، داود شایقی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل با بیان اینکه از ابتدای امسال 2 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تکمیل پایاب سد های استان اختصاص یافته، گفت: این اعتبارات برای تکمیل پایاب سد خداآفرین، عمارت و گیوی اختصاص یافته است که امیدواریم با تامین اعتبارات بیشتر شاهد بهره برداری این طرح ها در زمان مقرر باشیم.

شایقی با اشاره به اینکه برای تکمیل طرح بزرگ آبی و خاکی شبکه پایاب سد خداآفرین 40 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: در صورت تحقق این اعتبارات 37 هزار هکتار از اراضی منطقه مغان زیر پوشش آبی رفته و میزان تولیدات محصولات کشاورزی هم افزایش خواهد یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به پیگیری تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل طرح های ملی در استان افزود: این طرح ها شامل راه آهن اردبیل – میانه، توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 240 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تکمیل پایاب سد های اردبیل

اختصاص 240 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تکمیل پایاب سد های اردبیل