مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-13فرهنگي

درخشش قلعه گنج با کسب 2 تندیس افتخار در حوزه گردشگری و صنایع دستی


در نخستین جشنواره کارآفرینان نمونه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور؛ قلعه گنج تنها شهرستانی است که موفق به کسب دو تندیس افتخار در حوزه صنایع دستی و گردشگری کشوری شد.

- در نخستین جشنواره کارآفرینان نمونه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور؛ درخشش قلعه گنج با کسب 2 تندیس افتخار در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایسنا/کرمان در نخستین جشنواره کارآفرینان نمونه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور؛ قلعه گنج تنها شهرستانی است که موفق به کسب دو تندیس افتخار در حوزه صنایع دستی و گردشگری کشوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حصیربافی از قدیمی ترین صنایع دستی و کهن ترین هنر در جنوب کرمان است که با تلاش مردم هنرمند قلعه گنج این هنر اصیل و ریشه دار اکنون جنوب کرمان و خصوصا شهرستان قلعه گنج را به یکی از قطب های تولید صنایع دستی حصیری تبدیل کرده است و حصیربافی به عنوان یک فعالیت اقتصادی در قلعه گنج توانسته زمینه اشتغال تعداد زیادی را فراهم کند، به طوری که اکنون بخش زیادی از مردم این منطقه از این طریق ارتزاق می کنند.

در سال 1393 با ورود بنیاد مستضعفان به قلعه گنج به عنوان شهر پایلوت اجرای ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی به منظور رفع محرومیت با برنامه های مختلف توانمندسازی جوامع روستایی، نقش زیادی در ایجاد بازار فروش و رواج هر چه بیشتر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش قلعه گنج با کسب 2 تندیس افتخار در حوزه گردشگری و صنایع دستی

درخشش قلعه گنج با کسب 2 تندیس افتخار در حوزه گردشگری و صنایع دستی