مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:262023-02-13فرهنگي

استقبال چشم گیر مردم از جشنواره فیلم فجر شیراز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شیراز با استقبال مردم روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا قانعی در تشریح استقبال مردم از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شیراز با ابراز خرسندی و چشم گیر برشمردن آن، اظهار داشت: در راستای برگزاری جشنواره فیلم فجر در شهر شیراز، برای اهالی فرهنگ و هنر و رسانه یک سالن اختصاصی رایگان در نظر گرفته شد و دو سینمای مجموعه شهر آفتاب با دو سالن و سینما سعدی به عنوان سینمای مردمی اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: در تالار حافظ گردهمایی حرفه ای و تخصصی حوزه فیلمسازی در نظر گرفته شد که در این خصوص به جهت برگزاری جلسات نقد، به دنبال ارتقای نگاه مخاطب نسبت فیلم و فیلمسازی هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدا اکران فیلم ها در دو سانس در تالار حافظ مدنظر بوده، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته یکساعت زمان میان دو سانس اکران فیلم ها تعیین شد تا علاقمندان حوزه نقد فیلم بتوانند در جلسه نقد و بررسی حضور داشته و پس از آن در سانس دوم نمایش را حضور یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس درباره استقبال از جشنواره فیلم فجر، پاسخ داد: نحوه استقبال از این جشنواره در شهر شیراز به نسبت جشنواره اصلی در تهران، شرایط بهتری را تجربه کرده است و ضمن اینکه در تهران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال چشم گیر مردم از جشنواره فیلم فجر شیراز

استقبال چشم گیر مردم از جشنواره فیلم فجر شیراز