مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:262023-02-13سياسي

بیماران صعب العلاج تحت پوشش صندوق بیماری های خاص قرار می گیرند


با رویکرد اجرای عدالت بین همه اقشار در دولت سیزدهم، برای نخستین بار در کشور بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آزادشهر سید جواد کریمی در جلسه بررسی مشکلات بیماران خاص و صعب العلاج شهرستان اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور با رویکرد اجرای عدالت بین اقشار جامعه در دولت سیزدهم و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج ایجاد شده که سازمان بیمه سلامت متولی اجرای این قانون است.

وی تصریح کرد: براساس اساسنامه این صندوق، سازمان بیمه سلامت مازاد هزینه های دارو و خدمات بیماران خاص و صعب العلاج را پوشش می دهد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: بیماران خاص و صعب العلاج شامل بیمه شدگان سایر سازمان های بیمه گر(تامین اجتماعی و نیروهای مسلح) و یا افراد فاقد بیمه پایه برای برخورداری از مزایای بیان شده در اساسنامه صندوق می توانند در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرسbimehsalamatiran.

ir ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که اطلاعات متقاضی در بانک سامانه بیماری های خاص و صعب العلاج وزارت بهداشت(RDA) وجود داشته باشد بصورت خودکار انتساب مربوطه در سامانه شهروندی انجام می شود در غیر اینصورت، بعد از ثبت نام، پیامکی مبنی بر ثبت درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران صعب العلاج تحت پوشش صندوق بیماری های خاص قرار می گیرند

بیماران صعب العلاج تحت پوشش صندوق بیماری های خاص قرار می گیرند