مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-13سياسي

سفر مجازی به تخت فولاد امکان پذیر می شود


مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد از اجرای زیرساخت گردشگری مجازی تا پایان سال 1401 خبر داد.

- هادی نظری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه ای کاربردی با رویکرد اجرای گردشگری مجازی در تخت فولاد در حال اجراست که تعداد 12600 عکس 360 درجه کروی و نشانه شناسی عناصر و جاذبه های گردشگری از مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در قالب های بصری و صوتی از قابلیت های این زیرساخت مجازی است.

او با بیان اینکه بارگیری محتوا و بهره مندی از محتوای برنامه گردشگری مجازی از سایر امکانات این برنامه کاربردی است، افزود: در دهه اخیر با رشد و گسترش وسیع فضای مجازی و لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، این پروژه متناسب با ابزارها و نیازهای گردشگران در حال اجرا است.

نظری با اشاره به موقعیت مجموعه تخت فولاد که مکانی باز با فضای متنوع ازنظر تجارب معنوی است، گفت: گردشگری مجازی می تواند در ترویج گردشگری معنوی و همچنین معرفی و برجسته سازی ظرفیت های هنری و گردشگری مجموعه تخت فولاد مؤثر باشد.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد ادامه داد: از قابلیت ها و ویژگی های زیرساخت گردشگری مجازی می توان به عدم محدودیت زمانی، محدودیت مکانی و فضا اشاره کرد؛ ضمن اینکه این پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مجازی به تخت فولاد امکان پذیر می شود

سفر مجازی به تخت فولاد امکان پذیر می شود