مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-13اقتصادي

رییس کل بانک مرکزی از یک «پولشویی» عجیب پرده برداشت


برخی از افراد از بازار آزاد ارز تامین می کنند و کالا را خریداری می کنند، اما بعدا در سامانه نیما درخواست ارز می کنند که این کار امر مصداق بارز پولشویی است که ما با آن برخورد می کنیم و کالای خریداری شده را قاچاق محسوب می کنیم.

- ؛ رییس کل بانک مرکزی، شب گذشته در گفتگو با خبر 21 سیما در خصوص مدیریت بازار ارز و اقدامات بانک مرکزی گفت: آخرین گزارشی که اخیرا به مردم دادم درباره این بود که سعی می کنیم در بازار نیاز های مردم را تامین کنیم.

بر همین اساس در حال حاضر در 600 صرافی و 150 شعب بانک های ملی، ملت، صادرات، سپه و تجارت در حال عرضه ارز به مردم هستیم و همه می توانند به این صرافی ها و شعب بانکی مراجعه و اسکناس و ارز مورد نیاز خودشان را تامین کنند.

محمدرضا فرزین با تاکید بر فعال بودن شعب و صرافی های منتخب در تمام ایام هفته گفت: به عنوان مثال، همین امروز نرخ رسمی اسکناس دلار 43 هزار و 389 تومان و نرخ دلار در بازار 46 هزار و 460 تومان بود.

نکته دیگر اینکه همه شعب بانکی و صرافی های منتخب در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل باز و فعال هستند و مردم می توانند از ساعت 9 صبح تا 19 برای خرید ارز مراجعه کنند.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مردم می توانند در سامانه ice.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل بانک مرکزی از یک «پولشویی» عجیب پرده برداشت

رییس کل بانک مرکزی از یک «پولشویی» عجیب پرده برداشت