مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:442023-02-13سياسي

تقدیر ویژه فرماندار کهگیلویه از نسل سومی ها


فرماندار شهرستان کهگیلویه در پی نمایش دلدادگی مردم این شهرستان خصوصا نسل سومی ها در 44مین فجر انقلاب تقدیر به عمل آورد.

- سید عبدالعزیز موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با ابراز خرسندی از حماسه حضور به ویژه نسل سومی ها در 44مین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور تماشایی و ماندگار مردم شهرستان کهگیلویه در راهپیمایی 22 بهمن جلوه ای از خلوص نیت و پایبندی مردم به آرمان های امام راحل و شهدا، ارزش های والای انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت را بار دیگر به اثبات رسانید.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این که حضور و دلدادگی مردم به نظام بزرگترین سرمایه و افتخار نظام است تصریح کرد: انقلاب اسلامی با انسجام مردمی و جایگاه رهبری با وجود مشکلات و توطئه های سخت و نرم دشمنان پایدار هست و خواهد ماند.

وی ضمن تقدیر از حضور ارزشمند و ماندگار تمامی اقشار و صنوف مردم بیان کرد: از حضور حماسی و سرشار از شور و آگاهی مردم انقلابی شهرستان که نقشی زیبا از رشادت مردانگی غیرتمندی اتحاد و همراهی را به نمایش گذاشت تشکر و قدردانی می کنم.

وی با تاکید برظرفیت محتوایی این مراسمات مبنی بر وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولین به عنوان اهرم تقویت انقلاب شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد: در کهگیلویه این بار هم مردم با صفوف به هم پیوسته هم صدا و هم نوا با یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ویژه فرماندار کهگیلویه از نسل سومی ها

تقدیر ویژه فرماندار کهگیلویه از نسل سومی ها