مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-13ورزشي

مسابقه بین المللی مکعب روبیک در کرمانشاه برگزار می شود


مسئول کمیته بازیهای فکری هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از برگزاری سی و یکمین مسابقات بین المللی مکعب روبیک به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

- مهدی قادری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه ششمین دوره مسابقات کشوری ویراکاپ اسفند امسال در یازده رشته به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، گفت: چرتکه، ریاضیات، محاسبات سریع، رباتیک، الکترونیک، برنامه نویسی، زبان انگلیسی، زبان عربی، دومینو، لیوان چینی و روبیک مکعب رشته های این مسابقات است که در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته بازیهای فکری هیات همگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه مکعب روبیک یکی از رشته های پرطرفداری است که در این مسابقات برگزار می شود، افزود: این رشته زیر نظر انجمن جهانی مکعب روبیک(WCA) فعالیت می کند و در این مسابقات تحت عنوان ویراکاپ 2023 حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: سی و یکمین دوره مسابقات رسمی و بین المللی مکعب روبیک در این مسابقات طی روزهای یازدهم و دوازدهم اسفند در تالار قصر هتل پارسیان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

قادری با بیان اینکه مسابقات مکعب روبیک در یازده آیتم برگزار خواهد شد، گفت: مکعب 2*2، 3*3، 4*4، 6*6، 7*7، اسکیوب، هرمی، 3*3 با چشم بسته، حل چند روبیک 3*3 با چشم بسته، حل روبیک 3*3 با کمترین حرکت و روبیک ساعت آیتم های بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه بین المللی مکعب روبیک در کرمانشاه برگزار می شود

مسابقه بین المللی مکعب روبیک در کرمانشاه برگزار می شود