مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:322023-02-13اقتصادي

افزایش تولید کنسانتره آهن در معدن فسفات آسفوردی بافق


مدیر مجتمع فسفات آسفوردی بافق از افزایش تولید کنسانتره آهن فسفات از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: این مجتمع در 9 ماهه امسال موفق به تولید 40 هزار و 182 تن کنسانتره آهن شده است.

- حمید رحیمی، مدیر مجتمع فسفات آسفوردی بافق در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: همچنین تولید فسفات مجتمع مذکور در این مدت  به 50 هزار و 794 تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیانگر رشد 13 درصدی است.

وی ادامه داد: در همین بازه زمانی موفق به فروش بیش از چهارهزار و 300 تن فسفات شدیم در حالی که در سال گذشته فروش فسفات نداشتیم.

رحیمی به یکی از طرح های توسعه ای مجتمع فسفات اشاره کرد و گفت: پس از واگذاری ساخت کارخانه، تولید کود سوپر فسفات تریپل به 20 هزار تن در سال و ظرفیت تولید سالانه دی کلسیم فسفات به 6 هزار تن رسیده است.

مدیر مجتمع فسفات آسفوردی بافق با بیان این که مرحله نهایی تولید کود سوپر فسفات تریپل امسال به پایان رسید تصریح کرد: مراحل آزمایش های مربوط به تولید کود در حال انجام است و در حال حاضر تولید محصول اسید فسفریک 35 درصدی هم در این فاز کارخانه اجرایی شده است.

                             به گفته وی مجتمع معدنی و صنعتی فسفات اسفوردی با توان تولید دو محصول کنسانتره فسفات و کنسانتره آهن، با کیفیت ترین تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید کنسانتره آهن در معدن فسفات آسفوردی بافق

افزایش تولید کنسانتره آهن در معدن فسفات آسفوردی بافق