مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:322023-02-13اقتصادي

تشکیل دبیرخانه برای تعیین تکلیف اراضی منطقه «بیرگان»


با همکاری دادگستری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت آب منطقه ای و سایر دستگاه های مرتبط دبیرخانه ای تشکیل می شود تا تکلیف مردم و زمین های باقی مانده منطقه بیرگان مشخص شود.

- شهباز اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص مشکلات مردم در منطقه بیرگان گفت: 15 سال پیش بخشی از حق و حقوق مردم توسط وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای اصفهان پرداخت شد.

فرماندار کوهرنگ ادامه داد: در مورد 500 هکتار از زمین های باقی مانده هنوز تملکی صورت نگرفته و عدم انجام این تعهدات سبب ایجاد بی اعتمادی در بین مردم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های دولت سیزدهم 13 میلیارد تومان حق الزحمه کارگران پرداخت و زمین 20 نفر نیز تملک شد.

اکبری بیان کرد: در حال حاضر با پیگیری های صورت گرفته تصمیم بر این شد که حقوق مردم و تملک اراضی به صورت مستمر انجام گیرد.

وی افزود: با همکاری دادگستری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت آب منطقه ای و سایر دستگاه های مرتبط دبیرخانه ای تشکیل می شود تا تکلیف مردم و زمین های باقی مانده مشخص شود.

لازم به ذکر است، از سال 1370 تاکنون اراضی کشاورزی و ملکی مردم منطقه بیرگان در شهرستان کوهرنگ در محدوده سد بیرگان قرار گرفته، این طرح ملی است و سازمان آب منطقه ای استان مجاور، مسئولیت تعیین تکلیف اراضی مردم این منطقه را بر عهده داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دبیرخانه برای تعیین تکلیف اراضی منطقه «بیرگان»

تشکیل دبیرخانه برای تعیین تکلیف اراضی منطقه «بیرگان»