مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-13ورزشي

جایگاه دو و میدانی خراسان رضوی در سطح کشور مطلوب نیست


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود جایگاه دو و میدانی خراسان رضوی در سطح کشور مطلوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر هاشمی جواهری در مجمع انتخاب رییس هیأت دوومیدانی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های مذکور جایگاه دوومیدانی استان در سطح کشور مطلوب نیست، اینکه ورزشکاران و مربیان دوومیدانی برای هزینه های روتین زندگی خود با چالش روبه رو هستند زیبنده این هیأت نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود در دوومیدانی انتظار جایگاه بهتری در کشور، از هیأت دوومیدانی داریم.

وی اظهار کرد: در دوومیدانی ظرفیت های خوبی از جمله نیروی انسانی، قهرمانان و پیشکسوتان وجود دارد، از طرفی این رشته ورزشی داری امکانات مطلوبی است به عنوان مثال پیست دوومیدانی آستان قدس و سالن باغبانباشی برای فعالیت های دوومیدانی وجود دارد.

هاشمی جواهری با اشاره به اینکه شاید برخی از مشکلات از سوی اداره کل و فدراسیون دوومیدانی باشد، عنوان کرد: از دوومیدانی استان انتظار بهبود جایگاه این رشته را در سطح کشور داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای رشد و شکوفایی بیشتر دوومیدانی ابراز امیدواری کرد و از اعضای مجمع انتخاب رییس هیأت دوومیدانی استان خواستار مساعدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه دو و میدانی خراسان رضوی در سطح کشور مطلوب نیست

جایگاه دو و میدانی خراسان رضوی در سطح کشور مطلوب نیست