مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-13بين الملل

روسیه به استقرار موشک های مافوق صوت در مرز ژاپن واکنش نشان می دهد


معاون وزیر خارجه روسیه گفت، مسکو از نزدیک تحولات مربوط به پتانسیل های نظامی ژاپن را زیر نظر دارد و در صورت بروز تهدید برای مناطق شرق دور روسیه مانند استقرار موشک های فراصوت در مرز، - معاون وزیر خارجه روسیه گفت، مسکو از نزدیک تحولات مربوط به پتانسیل های نظامی ژاپن را زیر نظر دارد و در صورت بروز تهدید برای مناطق شرق دور روسیه مانند استقرار موشک های فراصوت در مرز، فورا واکنش نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل ماه جاری میلادی رسانه های ژاپن گزارش کردند که توکیو آماده بررسی استقرار موشک های میان برد در قلمروی خود است اگر که مقام های واشنگتن این مساله را مورد بررسی و مذاکره قرار دهند.

در ژانویه سال جاری میلادی، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه دولت ژاپن تصمیم گرفته تا توسعه موشک های کروز خود را با کلاهک های قابل تعویض با یک برد 1000 کیلومتری آغاز کند.

آندری رودنکو، معاون وزیر خارجه روسیه در گفت وگو با اسپوتنیک گفت: اخیرا دولت ژاپن به سرعت مدرن سازی پتانسیل های نظامی خود را تسریع کرده و به فعالیت های خطرناکش در نزدیکی مرزهای روسیه سرعت بخشیده که شامل انجام مانورهایی در مقیاس بزرگ مشترک با آمریکا و سایر کشورها و همچنین آزمایش انواع جدیدی از موشک ها و تسلیحات متعارف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به استقرار موشک های مافوق صوت در مرز ژاپن واکنش نشان می دهد

روسیه به استقرار موشک های مافوق صوت در مرز ژاپن واکنش نشان می دهد