مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-13اقتصادي

سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آب روستایی افزایش یابد


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای شبکه های آبرسانی روستایی از بزرگترین طرح های دولت برای گسترش عدالت است، خواستار افزایش سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آب روستایی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای شبکه های آبرسانی روستایی از بزرگترین طرح های دولت برای گسترش عدالت است، خواستار افزایش سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آب روستایی شد.

جواد قناعت، یکشنبه شب 23 بهمن در کارگروه هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح های بسیج سازندگی استان که با حضور رییس سازمان جهاد سازندگی کشور برگزار شد، خواستار افزایش این سهم به نحوی شد که تا پایان سال آینده آبرسانی به همه روستاهای استان انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از فرصت حضور سردار زهرایی در سازمان بسیج سازندگی کشور باید بیش از گذشته استفاده کنیم، افزود: تاکنون پروژه های بسیاری توسط سازمان بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی انجام شده است.

استاندار با اشاره به سفرهای خود به شهرستان های استان در دهه فجر تصریح کرد: در فندخت شهرستان زیرکوه جاده بین مزارع به طول چهار کیلومتر که از آرزوهای دیرینه اهالی این روستا بود، توسط بسیج سازندگی اجرا شد و اهالی این روستا تشکر بسیاری از انجام این کار توسط بسیج سازندگی داشتند؛ با انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آب روستایی افزایش یابد

سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آب روستایی افزایش یابد