مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-13اقتصادي

سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آبرسانی روستایی افزایش یابد


استاندار خراسان جنوبی خواستار افزایش سهم خراسان جنوبی در راستای اجرای شبکه های آب روستایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت یکشنبه شب در کارگروه هماهنگی پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح های بسیج سازندگی استان با حضور رییس سازمان جهاد سازندگی کشور خواستار افزایش سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آبرسانی روستایی شد به طوری که تا پایان سال آینده آبرسانی به همه روستاهای استان انجام شود.

وی با بیان اینکه از فرصت سردار زهرایی در سازمان بسیج سازندگی کشور باید بیش از گذشته استفاده کنیم، افزود: تاکنون پروژه های بسیاری توسط سازمان بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی انجام شده است.

وی با اشاره به سفرش در دهه فجر به 10 شهرستان خراسان جنوبی تصریح کرد: در روستای فندخت شهرستان زیرکوه جاده بین مزارع به طول چهار کیلومتر که از آرزوهای دیرینه اهالی این روستا بود، توسط بسیج سازندگی اجرا شده بود که اهل سنت ساکن این روستا تشکر بسیاری از انجام اینکه کار توسط بسیج سازندگی می کردند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: با انجام این گونه پروژه ها اعتماد به نظام که در گذشته مقداری کم رنگ شده بود، برگردانده می شود.

قناعت با اشاره به سخن نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که 22 بهمن امسال رنگ و بوی 9 دی را داشت که هم سالگرد پیروزی انقلاب بود و هم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آبرسانی روستایی افزایش یابد

سهم خراسان جنوبی در اجرای شبکه های آبرسانی روستایی افزایش یابد