مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:092023-02-13ورزشي

دومین بازیکن جوان جام جهانی هندبال: می خواهم لژیونر شوم


امیدوارم در سال های آینده برای کشورم تاثیرگذار باشم؛ چیزی برای من تمام نشده است، در شروع راه هستم و چندین برابر تلاش خواهم کرد تا موفقیت های بیشتری به دست بیاورم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات هندبال قهرمانی جهان امسال به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار شد و با قهرمانی دانمارک به پایان رسید؛ تیم ملی هندبال آقایان ایران در دومین حضور خود در این رقابت ها تاریخ سازی کرد و برای نخستین بار موفق به صعود از گروه خود شد.

در این میان نام یک هندبالیست 18 ساله اصفهانی بر سر زبان ها افتاد و او کسی نبود به جز صابر حیدری، بازیکن پست بغل راست تیم ملی کشورمان که به عنوان دومین بازیکن جوان جام جهانی انتخاب شد؛ گفت و گوی اختصاصی خبرنگار فارس با ملی پوش جوان کشورمان را در ادامه می خوانید.

فارس: خودتان را معرفی کنید؛ چگونه هندبالیست شدید؟ حیدری: متولد ششم فروردین ماه سال 83 در اصفهان هستم، از 10 سالگی توسط استعدادیابی ای که در مدارس توسط آقای دهقان انجام می شد وارد این رشته شدم و اولین ورزشی بود که در آن فعالیت کردم.

فارس: از چه زمانی به سپاهان پیوستید؟  حیدری: استعدادیابی که گفتم برای آکادمی سپاهان بود و از آن جا بود که آرام آرام رده ها را از نونهالان گرفته تا نوجوانان و جوانان طی کردم و به تیم بزرگسالان راه یافتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین بازیکن جوان جام جهانی هندبال: می خواهم لژیونر شوم

دومین بازیکن جوان جام جهانی هندبال: می خواهم لژیونر شوم